.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صرفه جویی 193 میلیون لیتر بنزین در مازندران

استاندار مازندران با اشاره به اینکه از آغاز سهمیه بندی بنزین، روزانه 820 هزار لیتر بنزین در مازندران صرفه جوئی شده است اظهار داشت: با اجرای این طرح تا پایان بهمن امسال 193 میلیون لیتر بنزین در مازندران صرفه جوئی شد.
ابوطالب شفقت در گفتگو با مهر  افزود: با اجرای این طرح میزان صرفه جویی استان در این فرآورده به صورت چشمگیر کاهش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: بهمن ماه امسال میزان مصرف بنزین، نفت سفید و نفت گاز در مازندران به ترتیب 64، 39 و 82 میلیون لیتر در استان گزارش شده است.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنانش به پیشرفت پروژه های عمرانی استان در دولت نهم اشاره و تصریح کرد: هزار و 181 پروژه عمرانی با اشتغالزایی 37 هزار نفر در استان در حال اجراست.

شفقت با بیان اینکه پروژه های عمرانی فوق از پیشرفت فیزیکی 10 تا 90 درصد برخوردار هستند، یادآور شد: هزار و 780 پروژه عمرانی و 711 پروژه اقتصادی صنعتی با اشتغالزائی 14 هزار و 100 نفر در دولت نهم آغاز و به اتمام رسیده است.

این مسئول با اعلام این مطلب که فعالیت هزار و 190 پروژه عمرانی با شروع فعالیت دولت نهم در استان آغاز شده و اجرای آن نیز ادامه دارد، خاطر نشان کرد: در این مدت نیز ایجاد چهار هزار و 398 پروژه اقتصادی صنعتی در مازندران آغاز شده است.

به گفته وی با افتتاح پروژه های فوق برای 138 هزار نفر در مازندران شغل ایجاد می شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه تعداد 169 پروژه نیمه کاره عمرانی مربوط به دولت های قبلی در این دولت بهره برداری خواهد شد، تصریح کرد: در این استان 530 پروژه اقتصادی صنعتی نیز که از گذشته نیمه کاره مانده بود در دولت نهم بهره برداری می شود.

شفقت با اشاره به اینکه 125 پروژه عمرانی و 701 پروژه اقتصادی نیمه تمام و ادامه دار در استان وجود دارد، یادآور شد: با افتتاح این پروژه ها نیز برای 26 هزار و 100 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

وی همچنین به افزایش زیرساخت های توسعه ای در بخش خدمات و بازرگانی استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سهم بازرگانی مازندران 3/4 درصد بوده که باید افزایش داشته باشد.

قریب به سه میلیون نفر در استان پهناور و سرسبز مازندران زندگی می کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.